Saturday, October 16, 2010

OUTING NGAN RUMATE KAT POKOK BERANTU...

gmbr2 je kar pokok depan tadika ihsan...
dh empat tahun dok KTC pon br tau kat ctu tmpt lawa nak amik gmbr..




5 comments:

naimah said...

kite buat agm bawah pokok2 ni lah eyh minggu depan.. hhuhuhu..
best ambik gambo...

shafiqabdshukor said...

blh2....
pstu tros naik kuda...
smlm nmpk NC practice naik kuda..

ayen =D said...

best!
serius kan shafiq; ok la shafiq realize sblm grad-- daripada aku ni ha-- tp nasib baik kembali ke UTM-- UTM sgt cantik time malam-- tp amik gambar malam aku tak pandai--

shafiqabdshukor said...

tu la bnyk sbnrnye..
ad lg satu kat tasik kat pusat kesihatan tu...
lawa tu bile sunset....
br je perasan.....

aimie amalina said...

weehhh
rindu ah kat utm...
rindu ktc..huhuhu
tu ah...bile tgk ni teringat kampung kat taiping
bile tgk kat taiping teringat kat ktc, UTM..heee

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...