Friday, May 20, 2011

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

ASSALAMUALAIKUM~~~~


semalam g tgk wayang lg...
sem ni, sem  paling bnyk aku g tgk wayang...

best gak la citer die...
citer pasal pengrmbaraan diorg nak g satu telaga yang boleh jadikan orang tu muda...
bnyk pelakon baru la..
yg mmg dah ad kapten jack sparrow ngan org kanan die tu je...

paling best... die nyer mermaid comel2 tu...
semua kat dalam wayang tu tergamam bile tgk mermaid2 tu semua...
lawa2 ngan comel2...
hehehehe..

pstu dpt gak la kenal watak blackbeard...
yg aku tau die mmg zalim smpi nak nmpk die ganas die sanggup bakar janggut die..
ganas2...

 ni la blackbeard @ edward newgate teach.... ganas leh control kapal dengan sendiri....


ni lak blackbeard gak.. blackbeard dalam one piece... ad kuasa kegelapan.. dahsyat2...

kesimpulannye leh tahan la gak tgk citer ni...
nak tau lebih lanjut..
g la tgk dulu...


4 comments:

Ecah Ecot said...

nak tengokkkk.huu

shafiqabdshukor said...

hehehe.. jom la tengok...
ad masa lg..

arzme said...

best cite ni.x rugi tngk.

shafiqabdshukor said...

btol2.. hehehehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...