Monday, August 2, 2010

AKU ADA KLM

Masuk je sem ni dah tiga tahun aku join bersama-sama kelab lambaian masyarakat...
cepat betul masa berlalu..
walaupon dh tiga tahun berlalu x bermakna aku ni dah tua baru jer 22 tahun..
aku ingat lagi masa ak first year aku x tau pon ape ni KLM...
yang ak tau ak masuk KLM ni pon sebab ms tu abang Nabil jadi pengarah die dan sebab galakan dr abg bad...
tenks la kat mereka berdua...
mula2 pon aku macam malas gak la nak join bnde ni....
lg pasal x dpt mesej g interview..
sedih tu pasal kwn2 len dpt tp ak x dpt...
selamat masa malam tu g surau terjmpe abg nabil..
die yg suruh g interview..
tp makin lama aku join KLM ni dh macam ad chemistry dh antara ak ngan KLM ni... kalo senior2 time tu kate macam "MAGIC DALAM KLM" la...
aku rasa seronok dan beruntung join KLM ni..
sape2 yg x join rugi...
ni la lambang kebanggan aku..
KELAB LAMBAIAN MASYARAKAT




 
Semenjak aku join KLM ni bnyk bnde ak belajar. Aku belajar bukan mudah kita nak dpt sesuatu yg kita nak. kita kena la berusaha kalo nk dpt bnde tu..
ni pon bljr dr abg2 ngan akak2 senior time nak wat program..
biasa la kalo kertas kerja kena tolak ke nk kena wat len.. bnyk2 la bersabar..
hehehehe...
ak pon bljr kat dunia ni ad lagi insan yang tidak bernasib baik dari aku ni yg suke lupe diri..
ak ingat lagi jumpe adik2 yg cacat penglihatn kat SKPK Princess Elizabeth...
walaupon diorg ni cacat penglihatan diorg ttp hepy dan boleh tnjk lg jalan2 sekeliling sekolah diorg..
tenks la kat adik haikal ngan adik syafiq....
adik2 ak ni wat aku rasa insaf sebab walaupon diorg ni serba kekurangan tp diorg still lg hepy.....
ok la smpi cni je la utk hari ni..
akan dtg ad lg. ni disertakan gmbr2 program KLM yg ak pernah join...
BEST!!!! 
 ni program lambaian mesra 6 masa ak first year..
jage adik2 tadika bersukan...
ni first program ak join dalam KLM...simbiosis 2..tarikh x ingt la..
kad matrik program ak ad org pinjam...
best dapat pengalaman hilang dalam hutan rekreasi..
ni lak program yang ak jd pengarahnye..
bestnyer jd pengarah...
ni lak adik2 time soul fusion ngan abg and akak mereka....hensem tol abg feci mereka
dr kiri : adik syafiq, adik haikal, adik kalai..
walaupon cacat penglihatan diorg ni sentiasa hepy..suke nyanyi2....

2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...