Tuesday, August 31, 2010

IFTAR BERSAMA FECI KMNS.....

ASSALAMUALAIKUM...

nak dipendekkan citer la kan....
29 ogos 2010 bersamaan 19 Ramadhan 1431H...
aku  sekali lagi g kat D'Terrace kat Jalan Kolam Air...
g ctu wat ape lg bukak pose la...
kali ni ak g bukak pose ngan rakan2 feci yg dh lame ak x jmpe...
ni selain abg bad, wan jj ngan akmal la(selalu je jmpe diorg ni)..
ak jumpe gak la ngan adik2 feci br yg ak x prnh jumpe sblm ni....
diorg pon bkn sume yg knl aku...
tp bangge gak la sebab aku ada gak gelaran dalam keluarga feci..
suatu masa dahulu org pggl ak abg tepok sayang..
best tu...hahahaha...
tenks la sape bg gelaran ni kat aku...
tp seingt ak, ms batch tu ak dpt gelaran feci paling comel.....
(bangge lg sekali, harap2 bolat x jeles.)
bila aku jmpe ngan adik2 dr keluarga feci KMNS ni aku bangge ngan diorg...
tgk sumernye chat2 dan gembira.... ad la ckit2...
huhuhuhu....
mcm2 la citer dr diorg ak dgr...
padahal ak dgr jer paham tu
agaknye dapat ke diorg cari sebab akmal @ abg joe sbb ape die org paling spesel dalam FKE???
tau kot diorg... korg tau x????
sorry ye mal..
hahahahah..
ni ad la antara gmbr2 yang aku smpt snap dari 
viewfinder CANON EOS 40D terchenta aku..
enjoy la ye... huhuhuhuhu
D TERRACE STEAMBOAT
prnh dgr x quote tu....
abg bad x sbr nk makan....
kami bangge beliau jd tanker kami..hahaha
diorg bedal smpi 5 btg aiskrim

 

 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...