Thursday, March 3, 2011

PSM @ FYP @ Projek Sarjana Muda @ Final Year Project

ASSALAMUALAIKUM..

Petang semalam, setelah kesekian lamenya x jmpe supervisor aku..
dengan yakinnya siap bawak hardware yg telah disiapkan..
keter control ak ngan circuit2 yg telah disiapkan la..

smpi2 supervisor ak tros tny...
how is your progress??
aku pon jawab la.. 50% ... maybe...
just for programming...

ak pon bercriter la pasal ape progress yg ak dh wat..
tp supervisor ak lebih suka melihat keter ak tu dr dengar ape yg aku citerkan..
huhuhuhuh..
dh abis ak citer.. die tanya lak..
have you study about the PIC..
ak pon ckp.. not yet..
dgn bestnye die jawab...
"you will cant to afford to complete it in time"
aduh... bley ak siapkan dalam masa sebulan ni..
tolong kawan2 ajar ak programming.. huhuh..
agar Keter RC aku ni leh parking secara automatik..
huhuhu




























ni keternye masa ak awal2 beli..
skrg dh barai dh dh....
semata-mata nak letak circuit ak lak..
skrg dh ad circuit motor driver, voltage regulator 5V ngan 6V..
tggl programming je...
huhuhu..
doakan saya leh wat ye..
INSYA ALLAH


2 comments:

fiqkbe said...

semoga kita dpt siapkn psm ni ngn cemerlang... amin... =)

shafiqabdshukor said...

fiqkbe:
same2 kita doa dan usahakan...
INSYA ALLAH

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...